اسلایدر

ماتا : هم اکنون بسیار آماده ام
هواداران چلسی

خوان ماتا مطمئن است که چلسی از استراحتی که اخیرا به او داده بهره می برد و از این که تیمش در رتبه اول لیگ برتر قرار گرفته خوش حال است.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، بازی ساز اسپانیایی چلسی در اولین فصل حضورش در استمفوردبریج بسیار موثر ظاهر شد و پس از آن در رقابت های تابستانی جام ملت های اروپا و المپیک لندن شرکت کرد تا فصلی پرتلاش برای خود رقم بزند.

باشگاه چلسی دو هفته پیش استراحتی مطلق به ماتا داد و پس از بازگشت این بازیکن شاهد درخشش او بودیم.از جمله این که در هر دو گل دیدار مقابل آرسنال تاثیرگذار بود.

ستاره ی کوتاه قامت اسپانیایی گفت : " فصل برای هر بازیکنی طولانی است.ممکن است که این 2 هفته استراحت برای من بسیار مهم و تاثیرگذار باشد."

ماتا ادامه داد : "ما قبل از آغاز فصل با باشگاه صحبتی داشتیم.با توجه به جام ملت ها و بازی های المپیک این یک تابستان دشوار برای من بود.پس فکر می کنم که این استراحت منطقی بود."

بهترین بازیکن فصل پیش چلسی افزود : " قبل از این دو هفته استراحت هم احساس بدی نداشتم.اما فکر می کنم با توجه به بازی های فراوان موجود در فصل این تعطیلی برای من خوب بود و هم اکنون احساس بسیار بسیار خوبی دارم.فکر می کنم که استراحت بسیار خوبی برایم بود.دو هفته استراحت ، تلاش برای این که از دنیای فوتبال خارج شوم و هم اکنون احساس می کنم که واقعا آماده ام."

ماتا در مورد جایگاه چلسی در لیگ برتر گفت : " من واقعا به خاطر نتایجمان احساس خوبی دارم.ما در صدر جدول لیگ برتر ایستاده ایم بنابرین من بسیار خوش حالم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:ماتا : هم اکنون بسیار آماده ام,
ارسال توسط مصطفی بختیاری